LearningManager
  • Acasa
    • Despre Eugen
    • Despre Carmen
  • Lean Six Sigma
    • Lean Six Sigma IASSC Certified Green Belt
    • Lean Six Sigma IASSC Certified Black Belt
    • Lean Six Sigma Complete Package for Organizations
  • Agile
    • Agile SCRUM
    • Agile KANBAN
  • Calendar Cursuri
  • Articole
  • Contact
  • Acasa
    • Despre Eugen
    • Despre Carmen
  • Lean Six Sigma
    • Lean Six Sigma IASSC Certified Green Belt
    • Lean Six Sigma IASSC Certified Black Belt
    • Lean Six Sigma Complete Package for Organizations
  • Agile
    • Agile SCRUM
    • Agile KANBAN
  • Calendar Cursuri
  • Articole
  • Contact
Search

articole

CUM DEVII Agile, fara a intampina rezistenta

22/1/2016

 
KANBAN - Experimenteaza schimbarea fara a intampina opozitie
Este evident ca, orice schimbare va intampina rezistenta, intr-o organizatie. Inclusiv dorinta de a introduce principiile si metodele Agile. Motivele sunt multiple si de multe ori nu se vorbeste deschis despre ele. Printre cele mai importante bariere in calea schimbarii sunt: frica de ceva nou si de o posibila dificultate de adaptare, necesitatea utilizarii de noi competente (poate fara o instruire adecvata), curba de invatare, noi roluri si proceduri. Acest motive exista, chiar daca ele sunt mai mult sau mai putin obiective. In plus, exista inca ceva in cadrul unei schimbari, care ar trebui sa ne faca sa ne gandim serios daca sa incepem una. Metoda obisnuita de schimbare eu o numesc Schimbare A - B, schimbare care vine la pachet cu cateva provocari imense.


Read More

CELE 4 SECRETE ALE Livrarii rapide

18/1/2016

 
Picture
​Am cam exagerat cand am folosit in titlu cuvantul "Secrete". De fapt Kanban nu contine niste secrete -  dintre cele pe care le citim in romanele politiste sau de aventuri. Sunt mai mult niste lucruri de bun simt, dar cred ca au darul de a deveni uneori secrete, pentru ca pur si simplu nu dorim la un moment dat sa tinem cont de ele.
Am sa fiu mai clar si am sa intreb, oarecum retoric: ce vor clientii, de fiecare data? In afara poate de cateva idei inovatoare, pe undeva tot o sa gasim ceva de genul "... vrem sa primim ceea ce am solicitat, de calitate, la cel mai jos pret si cat mai repede". Pentru ca deja notiunile de calitate si de pret incep sa se demodeze, motivele fiind simple: nu poti da clientului decat ceea ce a solicitat si in multe cazuri, este necesar sa scazi preturile, datorita cresterii puterii de negociere a clientilor, incepe sa devina evident ceea ce ramane. Cat mai repede. De multe ori se pune semnul egal intre repede si calitatea nu tocmai buna. Iar acest lucru nu este corect. Kanban ne ofera cateva principii si o metoda clara de a realiza lucrarile rapid, spre satisfactia clientilor. Sa vedem care sunt "secretele" Kanban.


Read More

    Categorii

    All
    Agile
    Articole In Limba Engleza
    Harti Mentale
    Infografic
    Kanban
    Lean Six Sigma
    Management
    Spatii Vizuale De Lucru

    Arhiva

    September 2018
    August 2018
    July 2018
    May 2018
    April 2018
    December 2017
    November 2017
    October 2017
    August 2016
    July 2016
    February 2016
    January 2016
    October 2015
    September 2015
    July 2015
    December 2014
    November 2014
    October 2014
    September 2014
    July 2014
    June 2014
    May 2014

    RSS Feed

Eugen Dragomir - AKT, CSM, MBA
Contacteaza-l pe Eugen: +40 744 596 212 / eugen.dragomir@learningmanager.ro
​
Contacteaz-o pe Carmen: +40 744
 535 704 / carmen.dragomir@learningmanager.ro

LearningManager | Politica de Confidentialitate | Termeni si Conditii
Carmen Dragomir - TLI
  • Acasa
    • Despre Eugen
    • Despre Carmen
  • Lean Six Sigma
    • Lean Six Sigma IASSC Certified Green Belt
    • Lean Six Sigma IASSC Certified Black Belt
    • Lean Six Sigma Complete Package for Organizations
  • Agile
    • Agile SCRUM
    • Agile KANBAN
  • Calendar Cursuri
  • Articole
  • Contact